Comités

Comité Científic

• Amadeo Fuenmayor, Professor titular i Director del Departament d’Economia Aplicada. Universitat de València (UVEG).
  • Andreu Arnau Paradís, Professor titular del Departament de Finances i Comptabilitat. Univeresitat Jaume I (UJI).
  • Antonio Cubel Motesinos, Professor Titular del Departament d’Anàlisi Econòmic. Universitat de València (UVEG).
  • Asensi Descalç i Tormo, Professor Titular del Departament d’Economia Aplicada. Universitat de València (UVEG).
  • Daniel Tirado, Catedràtic del Departament d’Análisi Econòmic de la Universitat de València (UVEG).
  • Fidel León Darder, Professor Titular del Departament de Direcció d’Empreses. Universidad de Valènica (UVEG).
  • Isidre March, Catedràtic de Direcció d’Empreses. Universitat de València (UVEG).
  • Joan Raül Burriel Calvet, Professor Associat, Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia. Universitat Jaume I (UJI)
  • Helena Àvila, Analista d’Admissió Empreses Levante-Baleares .
  • Maria Isabel López, Professora Titular del Departament d’Economia Aplicada. Universitat de València (UVEG).
  • Maria Jose Murgui, Professora Titular del Departament d’Anàlisi Econòmic. Universitat de València (UVEG).
  • Miguel Ginés, Professor Titular de la Universitat Jaume I (UJI) del Departament d’Economia – Fonaments de l’Anàlisi Econòmica.
  • Pau Pérez Ledo,Professor Associat al Departament Economia i Ciències Socials. Universitat Poltècnica de València (UPV)
  • Rafael Granell, Professor Titular del Departament d’Economia Aplicada. Universitat de València (UVEG).
  • Xavier Molina, Catedràtic d’Universitat del Departament d’Organització d’Empreses. Universitat Jaume I (UJI).

Comité Organitzador

• Rosa Yagüe, Professora Titular del Departament d’Economia Aplicada. Universitat de València (UVEG). Presidència del Workshop d’Economia Valenciana.
  • Elies Seguí, Professor Contractat Doctor del Departament d’Economia i Ciències Socials. Universitat Politècnica de València (UPV). Director Acadèmic de la Fundació Nexe.
  • Fidel León Darder, Professor Titular del Departament de Direcció d’Empreses . Universidad de Valènica (UVEG)
  • Laia Mas, Coordinadora de Projectes de la Fundació Nexe
  • Virgínia Santamaria, Tècnica de la Fundació Nexe
  • Maria Eugenia de Corral, Periodista de Comunicació Estratègica