Centre Cultural Caixa Ontinyent. Carrer Josep Melcior Gomis,

46870, Ontinyent (La Vall d’Albaida)

10:00-10:15h. Benvinguda i ponència inaugural

Ponència pendent de confirmar

10:15h-11:15h. Transformacions verdes democràtiques i emancipatòries

Conferència magistral a càrrec d‘Isabel Vilaseca, professora de Dret i autora de “Environmental democracy: an alternative approach to the crisis of civilization of late capitalism”

11:15h- 11:45h. Pausa café

11:45h-13:15h. TAULA RODONA: Ecologitzar l’economia dins del mercat o traçar un camí cap a una Europa post consumista? Superació de l’austeritat i l’extractivisme.

Juan Bordera, periodista i activista en Extinction Rebellion i València en Transició.

Vicent Cucarella Tormo, economista ecològic, autor d’”Economia per a un futur sostenible” i Síndic de Comptes

Ana Miljanovic Rusan, Junior Project Manager- Offshore Energy & Nature

Modera: Maria Josep Picó, periodista ambiental i divulgadora científica

13:15h- 15:15h. Pausa- dinar

15:15h-16:45h. TAULA RODONA: Crisi energètica, transició verda justa i futur en disputa. Mesures urgents per a l’acció climàtica.

Andreu Escrivà i Garcia, tècnic de projectes mediambientals. Ambientòleg i investigador en ecologisme

Ponències pendents de confirmar

Modera: Anna Perpinyà i Saragossà, membre del GreenLab de la Fundació Nexe

17:15h- 18:15h. CONFERÈNCIA FINAL: El futur en flames. Comunicant l’emergència per al canvi real