• La Fundació Nexe valora molt positivament el II workshop d’Economia Valenciana
  • Durant els dies 20 i 21 d’octubre, la Universitat Jaume I va ser l’escenari de conferències i debats al voltant de l’estat actual, els reptes i les oportunitats del model productiu valencià.
  • Totes les fotografies de la jornada ací

El II workshop d’Economia Valenciana, organitzat per Nexe i la Universitat Jaume I amb el patrocini de la Generalitat, va reunir a professors, catedràtics, empresaris i càrrecs institucionals per oferir les seues diferents visions i experiències a un públic heterogeni, format tant per acadèmics i estudiants, com per professionals de diferents sectors.

Continua la lectura de Es consolida el workshop valencià que congrega a acadèmics, empresaris i administracions per parlar d’economia

Inscripcions bonificades fins al 16 d’octubre

Us recordem que fins al 16 d’octubre és el període d’inscripcions bonificades al workshop d’economia valenciana.

La quota d’inscripció inclou:

• Documentació i kit del Workshop
  • Llibre d’Actes del Workshop (amb ISBN)
  • Admissió a totes les sessions i activitats del workshop
  • Dinar del dia 20 d’octubre
  • Coffee breaks del 20 i 21 d’octubre

Inscriu-te en aquest formulari i consulta les condicions a la pestanya “inscripcions”.

Oberta la convocatòria de comunicacions al II Workshop d’Economia Valenciana fins al 25 de setembre

Seguint la línia encetada en 2016 amb el I Workshop d’Economia Valenciana celebrat a la ciutat de València, enguany la Fundació Nexe, en col·laboració amb la Universitat Jaume I de Castelló i amb el suport de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, té el plaer d’anunciar el II Workshop d’Economia Valenciana, que tindrà lloc els dies 20 i 21 d’octubre a Castelló.

Aquest segon workshop persegueix –d’una banda- identificar els reptes i les oportunitats que té l’empresa valenciana al seu davant, i –d’una altra- proposar actuacions amples i variades amb l’objectiu de reinventar un nou model productiu per a la nostra societat. Aquest workshop és, per tant, un excel·lent fòrum de debat per a investigadors i professionals que busquen intercanviar idees, experiències, opinions i resultats d’investigació relatius a qualsevol aspecte de l’economia i l’empresa valenciana. El comité científic encoratja a presentar comunicacions que valoren troballes empíriques d’interés per als professionals de l’economia i l’empresa valencianes.

Tots els treballs acceptats apareixeran a les actes del workshop amb ISBN. Així mateix, es buscarà la publicació dels millors treballs i totes les comunicacions seran incloses en el llibre d’actes del workshop que serà publicat per una editorial de referència.

Les instruccions per a l’enviament de comunicacions i les condicions de participació es poden consultar a la pàgina web del workshop . A més a més, es poden realitzar les inscripcions en el següent formulari.

II Workshop d’Economia Valenciana

L’economia valenciana funciona bàsicament gràcies a una tradicionalment extensa xarxa de mitjanes i xicotetes empreses. Durant dècades, els nostres sectors tradicionals s’han mostrat dinàmics i oberts als mercats exteriors, el que ha comportat riquesa, benestar i oportunitats per als nostres ciutadans. Aquest model singular de fer empresa ha sigut una fortalesa que ens ha caracteritzat durant segles, i que segurament serà decisiva en l’actual cruïlla en la que estem.

Actualment, i no únicament degut a la crisi econòmica, molts dels motors que impulsaven a l’empresa valenciana han desaparegut o s’han tornat molt febles, situant en una profunda crisi al nostre model productiu com a societat. La pràctica destrucció de diversos sectors industrials, la desaparició de la majoria de les institucions financeres pròpies o la pèrdua de competitivitat en els mercats internacionals han posat de manifest les greus dificultats que pateix el nostre model empresarial.

Seguint la línia encetada en 2016 amb el I Workshop d’Economia Valenciana celebrat a la ciutat de València, aquest segon workshop persegueix –d’una banda- identificar els reptes i les oportunitats que té l’empresa valenciana al seu davant, i –d’una altra- proposar actuacions amples i variades amb l’objectiu de reinventar un nou model productiu per a la nostra societat. Sense eixe nou model econòmic, responsable i competitiu, els valencians no aconseguirem reeixir de l’actual crisi econòmica i social. Un nou model que ha de tornar a ser innovador, obert al món i socialment responsable.