Inscripcions

El pagament de la inscripció és obligatòria per a assistir a les activitats del workshop. Els assistents han de portar la seua acreditació en tot moment durant el workshop i la resta d’activitats que s’organitzen. Per a l’accés al dinar del dia 20 també serà necessari presentar el tiquet corresponent.

Per a la inscripció, cal inscriure’s en el següent formulari i fer el pagament de la quota corresponent.

Per a pagaments amb targeta aneu ací.

Si ho preferiu, també es pot realitzar la inscripció mitjançant transferència i enviant el rebut de pagament a nexe@fundacionexe.org al al número de compte:

ES97 3159 0018 1422 0733 9926 (Caixa Popular)

Quotes d’inscripció al Workshop

BONIFICADA
Abans del 16/10/2017
NORMAL
Després del 16/10/2017
Inscripció Estudiants* 85 € 100 €
Inscripció Reduïda (membres Fundació Nexe, Comités)** 85 € 100 €
Inscripció Normal 125 € 160 €

* Per a obtindre el descompte d’estudiant, els estudiants han d’acreditar la dedicació a temps complet com a estudiant universitari.

** Per a realitzar la inscripció reduïda s’haurà d’acreditar la pertinença a la Fundació Nexe o ser membre dels Comité Científic o Organitzador del Workshop.

La quota d’inscripció inclou:

• Documentació i kit del Workshop
  • Llibre d’Actes del Workshop (amb ISBN)
  • Admissió a totes les sessions i activitats del workshop
  • Dinar del dia 20 d’octubre
  • Coffee breaks del 20 i 21 d’octubre

En relació a les comunicacions a ser incloses a les publicacions del Workshop (Llibre d’actes i altra publicació), almenys un dels autors ha d’estar inscrit en la data límit d’inscripció bonificada (16/10/17) i s’ha de defensar públicament la comunicació al Workshop.

Una inscripció cobreix la publicació d’un paper.

Política de cancel·lacions. Fins al 16 d’Octubre de 2017 es retornarà el 50% de la inscripció. Les cancel·lacions posteriors al 16 d’Octubre de 2017 no es retornaran.

En cas de qüestions relacionades amb el procés d’inscripció, per favor, contacteu amb workshop@econval.org