Organitzadors

La Fundació Nexe és una entitat valenciana sense ànim de lucre creada en 2011. De caràcter cívic i cultural, té com a objectiu fonamental potenciar els valors culturals, socials, econòmics, etc. de la societat valenciana. Per a aconseguir-ho –sense ànim restrictiu- duu a terme actuacions com reunions sectorials, fòrums de debat, conferències, seminaris, jornades, cursos, congressos, estudis, publicacions, beques i premis, convenis amb entitats públiques i privades, etc. Està formada per homes i dones provinents dels àmbits acadèmic, professional i social.

La Universitat Jaume I de Castelló (UJI) és la universitat pública del nord de la Comunitat Valenciana. Creada l’any 1991, l’UJI s’ha posicionat com una universitat de proximitat, caracteritzada pel tracte personalitzat, l’agilitat dels procediments administratius i un significatiu nivell de participació dels seus membres en la vida universitària, gràcies entre altres factors a una població de còmodes dimensions –al voltant dels 15.000 estudiants– i un campus integrat, d’instal·lacions modernes, funcionals i sostenibles.