Comité Organitzador i Científic

Comité Organitzador
  • Oscar Barberà, professor contractat doctor de Ciència Política i de l’Administració (UV).
  • Neus Bonnín, llicenciada en Ciències Polítiques i de l’Administració (UAB).
  • Vicent Herrero, diplomat en Relacions Laborals i llicenciat en Ciències Polítiques i de l’Administració (UV).
Comité Científic
  • Marina Aparicio, membre del Lab de democràcia i participació de la Fundació Nexe i llicenciada en Ciències Polítiques (UPF).
  • Marian Campello, diputada a les Corts Valencianes.
  • Francesc Gamero, membre del Lab de democràcia i participació de la Fundació Nexe i llicenciat en dret (UV) i ciències polítiques (UOC).
  • Joan Alfred Martínez, professor de Filosofia del Dret (UV).
  • Laia Mas, directora de projectes de l’ACV Tirant lo Blanc i la Fundació Nexe.
  • Amadeu Mezquida, Secretari General de l’ACV Tirant lo Blanc i de la Fundació Nexe, assessor de govern a l’Ajuntament de València i llicenciat en Ciències Polítiques (UV).
  • Àgueda Micó, professora associada de Dret i Ciències Polítiques (UV).
  • Elies Seguí, professor contractat doctor del Departament d’Economia i Ciències Socials (UPV) i coordinador acadèmic de la Fundació Nexe.
  • Carlos Villodres, assessor a les Corts Valencianes i llicenciat en Ciències Polítiques (UV).