Crida a comunicacions i microxarrades

La Fundació Nexe, amb la voluntat d’implicar a totes aquelles persones interessades en la temàtica del workshop, realitza una crida a presentar microxarrades i comunicacions.

Les propostes de microxarrades seleccionades pel comité científic es presentaran el primer dia del workshop, el dia 16 de juny, mentre que les comunicacions escrites escollides seran incloses en una publicació posterior.

A continuació trobareu tota la informació.

Quin és el tema del Workshop?

La cooperació i/o competició entre les esquerres estatals i perifèriques a l’àmbit local o a l’autonòmic.

A qui va dirigida la crida?

• Investigadors/es en l’àmbit de les Ciències Polítiques i Socials
  • Estudiants/es universitaris/es
  • Càrrecs electes o representants locals dels partits
  • Qualsevol persona interessada en la temàtica o que treballe en aquest àmbit

Quan acaba el termini per a presentar propostes?

Totes aquelles persones interessades a participar en aquest Workshop podran proposar comunicacions i/o microxarrades fins al dia 28 de maig de 2017.

Com s’han de presentar les propostes?

Cal descarregar-se i emplenar el següent formulari i enviar-lo a nexe@fundacionexe.org amb l’assumpte “II Workshop de democràcia i participació”. En aquest s’ha d’especificar:

• Nom i cognoms
  • Professió
  • El motiu de la participació en el Workshop
  • Un breu resum de la proposta (500 paraules)
  • Caldrà indicar si la proposta de participació va adreçada a comunicació, microxarrada o a totes dues.

Quan es farà pública l’acceptació de les propostes?

El Comité científic valorarà les propostes presentades atenent a l’adequació i l’interés d’aquestes en relació a la temàtica del workshop. Un dels criteris de selecció dels participants, a banda del contingut, serà que hi haja equilibri de gènere.

Els organitzadors notificaran quines són les microxarrades seleccionades l’1 de juny i les comunicacions el dia 8 de juny de 2017.

Quan es presentaran les microxarrades seleccionades?

La presentació serà el dia 16 de juny a partir de les 16 hores a la Saló de Graus de la Facultat de Dret de la Universitat de València (Campus de Tarongers).

Les microxarrades tindran una durada màxima de 15 minuts. La ponència pot anar acompanyada de la projecció d’una presentació. En aquest cas, recomanem que aquesta no tinga més de 6 diapositives.

Quina extensió i fins quan es podran presentar les comunicacions escrites?

Les comunicacions escrites no podran tenir més de 3.000 paraules i s’han de redactar seguint les pautes que es facilitaran als autors/es.

El termini per a presentar les comunicacions escrites serà el dia 15 de juliol i s’hauran d’enviar a nexe@fundacionexe.org.

El Comité científic seleccionarà les millors comunicacions i s’editarà una publicació amb ISBN en format digital.

Puc presentar la mateixa proposta per a microxerrada i comunicació?

Sí. En aquest cas ho has d’indicar en el formulari d’inscripció i hauràs de tindre en compte que es tracta de dos formats diferents, un és una presentació curta de no més de 15 minuts i l’altra és una presentació escrita d’aproximadament 3.000 paraules.

Quin és el cost de la presentació de comunicacions?

Les persones seleccionades per a presentar comunicacions escrites hauran d’abonar 40 euros. En el cas d’estudiants universitaris la quota serà de 20 euros. Les indicacions per a fer el pagament es comunicaran una vegada s’haja fet la selecció de les comunicacions.

Cal pagar per a assistir?

L’assistència és gratuïta però per assegurar disponibilitat de places es prega inscriure’s ací.

I si vull un certificat?

Totes aquelles persones que assistisquen a les sessions del dia 16 i 17 de juny i vulguen un certificat d’assistència al Workshop ho hauran de fer constar en la inscripció prèvia.

A banda, aquelles persones seleccionades per a presentar microxarrades i comunicacions escrites podran sol·licitar també un certificat de xerrada/comunicació presentada.