Comité científic i organitzador

• Àgueda Micó, professora associada de Dret i Ciències Polítiques (UV).
  • Amadeu Mezquida, Secretari General de l’ACV Tirant lo Blanc i de la Fundació Nexe, assessor de govern a l’Ajuntament de València i llicenciat en Ciències Polítiques (UV).
  • Andrés Boix, Professor Titular de Dret Administratiu (UV).
  • Carlos Villodres, assessor a les Corts Valencianes i llicenciat en Ciències Polítiques (UV).
  • Elies Seguí, professor contractat doctor del Departament d’Economia i Ciències Socials (UPV) i director acadèmic de la Fundació Nexe.
  • Gustau Pérez, assessor a les Corts Valencianes i llicenciat en Sociologia i Ciències Polítiques (UV).
  • Javier Ferrer, treballador social i antropòleg.
  • Joan Alfred Martínez, professor de Filosofia del Dret (UV).
  • Laia Mas, directora de projectes de l’ACV Tirant lo Blanc i la Fundació Nexe.
  • Marian Campello, diputada a les Corts Valencianes.
  • María de la Torre, professora de Ciències Polítiques a la Universitat Miguel Hernández.
  • Marina Aparicio Barberán, coordinadora del Lab de democràcia i participació de la Fundació Nexe i llicenciada en Ciències Polítiques (UPF).
  • Oscar Barberà, professor contractat doctor a la Facultat de Dret (UV).
  • Ramon Aznar i Garcia, Director del Grau en Dret (Universidad Internacional de Valencia-VIU).
  • Vicent Herrero, diplomat en Relacions Laborals i llicenciat en Ciències Polítiques (UV).