Participa en el Verkami

Des de l’organització, i en consonància amb la temàtica, hem optat per un finançament col·lectiu per fer possible la celebració d’aquets congrés, per tant, participa en el nostre verkami especial i sigues part del projecte:

En la mateixa línia és important assenyalar que participant en el verkami es poden aconseguir inscripcions amb recompenses i que només si s’aconsegueixen prou inscripcions serà possible celebrar aquest congrés.

Les recompenses del verkami són:

• 6 euros: Aportació simbòlica i desinteressada per a fer possible el projecte.
  • 19 euros: Inscripció + usb amb vídeo i textos dels principals ponents sobre participació ciutadana i governs de coalició + El teu nom apareix als crèdits del vídeo
  • 25 euros: inscripció amb certificat d’assistència
  • 35 euros: inscripció + certificat d’assistència + usb amb vídeo  i textos dels principals ponents sobre participació ciutadana i governs de coalició + El teu nom apareix als crèdits del vídeo
  • 45 euros:Usb amb vídeo i textos dels principals ponents sobre participació ciutadana i governs de coalició + Llibre #Demos3 “Valencians i Democràcia. Del Malestar a la Proposta” + #Demos8 “El valencianisme enfront d’Espanya” + El teu nom apareix als crèdits del vídeo
  • 60 euros: Usb amb vídeo i textos dels principals ponents sobre participació ciutadana i governs de coalició + Llibre #Demos3 “Valencians i Democràcia. Del Malestar a la Proposta” + #Demos8 “El valencianisme enfront d’Espanya” + El teu nom apareix als crèdits del vídeo + Samarreta exclusiva de l’ACV Tirant lo Blanc amb el lema “Un país en moviment”
  • 400 euros: Aparéixer com a entitat/persona patrocinadora i invitació per a 2 persones a la Festa dels 25 anys de l’ACV Tirant lo Blanc que es realitzarà la nit del 5 de novembre. El teu nom apareix als crèdits del vídeo.