Oberta la convocatòria de comunicacions al II Workshop d’Economia Valenciana fins al 25 de setembre

Seguint la línia encetada en 2016 amb el I Workshop d’Economia Valenciana celebrat a la ciutat de València, enguany la Fundació Nexe, en col·laboració amb la Universitat Jaume I de Castelló i amb el suport de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, té el plaer d’anunciar el II Workshop d’Economia Valenciana, que tindrà lloc els dies 20 i 21 d’octubre a Castelló.

Aquest segon workshop persegueix –d’una banda- identificar els reptes i les oportunitats que té l’empresa valenciana al seu davant, i –d’una altra- proposar actuacions amples i variades amb l’objectiu de reinventar un nou model productiu per a la nostra societat. Aquest workshop és, per tant, un excel·lent fòrum de debat per a investigadors i professionals que busquen intercanviar idees, experiències, opinions i resultats d’investigació relatius a qualsevol aspecte de l’economia i l’empresa valenciana. El comité científic encoratja a presentar comunicacions que valoren troballes empíriques d’interés per als professionals de l’economia i l’empresa valencianes.

Tots els treballs acceptats apareixeran a les actes del workshop amb ISBN. Així mateix, es buscarà la publicació dels millors treballs i totes les comunicacions seran incloses en el llibre d’actes del workshop que serà publicat per una editorial de referència.

Les instruccions per a l’enviament de comunicacions i les condicions de participació es poden consultar a la pàgina web del workshop . A més a més, es poden realitzar les inscripcions en el següent formulari.