Concurs d’assaigs

CONCURS D’ASSAIGS SOBRE “LA NOVA DRETA RADICAL AL SUD D’EUROPA”

Qui pot participar?

• Investigadors en l’àmbit de les Ciències Polítiques i Socials
  • Estudiants universitaris
  • Tot el públic interessat!

Quan acaba el termini per a presentar propostes?

Totes aquelles persones interessades a participar en aquest concurs podran enviar el seu assaig fins el dia  27 de maig de 2019 a les 12PM.

Com s’han de presentar les propostes?

Cal enviar l’assagi a nexe@fundacionexe.org amb l’assumpte “Concurs d’Assaig IV WDP”. En aquest s’ha d’especificar:

• Nom i cognoms
  • Telèfon de contacte

Quina extensió i fins quan es podran presentar les comunicacions escrites?

Els assaigs no podran tenir més de 2.500 paraules i s’han de redactar en valencià.

Quan es faran públics els 10 finalistes que podran presentar els treballs el dia del workshop?

El Comité científic valorarà les propostes presentades atenent a l’adequació i l’interés d’aquestes en relació a la temàtica del workshop. Un dels criteris de selecció dels participants, a banda del contingut, serà que hi haja equilibri de gènere.

L’organització farà públics els finalistes el dia 29 de maig de 2017

Quan es presentaran els assaigs seleccionats?

La presentació serà el dia 30 de maig a partir de les 19’30 hores al Centre Octubre.

Les presentacions seran en valencià i tindran una durada màxima de 5 minuts. La ponència pot anar acompanyada de la projecció d’una presentació. En aquest cas, recomanem que aquesta no tinga més de 6 diapositives.

Totes les persones finalistes rebran un certificat de la seva participació en el Workshop.

Reconeixement als millors assaigs: Els tres millors assaigs seran publicats en la web de la Fundació Nexe i rebran un lot amb diverses publicacions de la Fundació Nexe.

Cal pagar per a assistir?

L’assistència és gratuïta però per assegurar disponibilitat de places es prega inscriure’s ací.

I si vull un certificat?

Totes aquelles persones que assisteixin a les sessions ho hauran de fer constar en la inscripció prèvia.