EL LAB DE FEMINISME CELEBRARÀ EL PRIMER CLUB DE LECTURA FEMINISTA

Lab de Feminisme

Diversitat

Feminisme

El Lab de Feminisme de la Fundació Nexe celebra pròximament la seua primera edició del Club de Lectura Feminista.

Es tracta d’un espai on el Lab de Feminisme vol compartir lectures en clau feminista de llibres i autores diverses amb l’objectiu de reflexionar i qüestionar-se temes de cabdal importància per a la línia de pensament del Lab de Feminisme i, per extensió, de la Fundació Nexe i de la resta dels Labs de què es compon.

El primer Club de Lectura Feminista tindrà lloc el pròxim dia 3 de febrer de 2023, a les 18.30h de la vesprada. El lloc està pendent de determinar, i us informarem amb la major brevetat possible, serà al Centre del Carme de Cultura Contemporània (ciutat de València).

El llibre triat per a debatre i reflexionar el dia 3 de febrer és Ensenyar pensament crític de bell hooks. Una obra que ens ensenya com d’importants són els espais d’aprenentatge per vertebrar la diversitat, la igualtat i la democràcia. Aquest llibre ens ajudarà a qüestionar-nos els processos d’aprenentatge que hem viscut i les regles socials establides que ens afecten encara hui en dia; ens ajudarà a veure amb altres ulls alguns dels referents que hem adoptat i, fins i tot, ens sorprendrà descobrint que la transformació social també es pot construir a partir d’obres amb continguts totalment oposats a la igualtat i a la diversitat.

És recomanable llegir el llibre prèviament a l’assistència al Club de Lectura Feminista.

Per a participar només t’has d’inscriure en aquest formulari. Recordem que les places són limitades i, en omplir l’aforament, tancarem el formulari. Us informarem pròximament del lloc on es realitzarà que serà, això sí, a la ciutat de València.

Si teniu qualsevol dubte, podeu contactar-nos a nexe@fundacionexe.org

Vull subscriure'm i rebre les novetats de la Fundació Nexe en el meu correu