En compliment de la Directiva 2009/136/CE, desenvolupada en l’ordenament jurídic espanyol en l’apartat segon de l’article 22 de la Llei de serveis de societat de la informació, seguint les directrius de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, us informem detalladament de l’ús que se’n fa en la nostra web.

Podeu trobar informació sobre com configurar els navegadors més utilitzats en les següents ubicacions:

• Firefox: Eines -> Opcions -> Privacitat -> Historial -> Configuració Personalitzada. Per a més informació, podeu consultar el suport de Mozilla o l’ajuda del navegador.
  • Chrome: Configuració -> Opcions avançades -> Privacitat -> Configuració de contingut. Per a més informació, podeu consultar el suport de Google o l’ajuda del navegador.
  • Safari: Preferències -> Seguretat. Per a més informació, podeu consultar el suport d’Apple o l’ajuda del navegador.
  • Internet Explorer: Eines -> Opcions d’Internet -> Privacitat -> Configuració. Per a més informació, podeu consultar el suport de Microsoft o l’ajuda del navegador.

Nom Categoria Descripció Propietat Duració
wordpress_ Funcionalitat S’activa durant el login i desa els detalls d’autenticació. Pròpia 1 any
_ga Anàlisi Es fa servir per a distingir els usuaris. Tercers 2 anys
_gid Anàlisi Es fa servir per a distingir els usuaris. Tercers 24 hores