PRESENTEM EL DEMOS 14 SOBRE EL MODEL DE CREIXEMENT ECONÒMIC VALENCIÀ

5/7/2021

La Fundació Nexe es complau d’anunciar l’acte de presentació del Demos 14 El model de creixement econòmic valencià, elaborat per José Ramón Ruiz-Tamarit, María José Murgui-GarcíaAntonio Cubel Montesinos.

El model de creixement econòmic és el principal instrument al nostre abast quan volem aproximar-nos, des d’una perspectiva macroeconòmica, a l’estudi de les llargues fases de desenvolupament observades en les economies reals. Aquesta ferramenta facilita l’explicació sintètica de complicats processos econòmics. Al document del Demos 14 es fa un estudi i anàlisi del model de creixement econòmic valencià, tot apuntant les principals problemàtiques en un estudi històric i aportant propostes de millora a partir de mecanismes alternatius i de diferents models de creixement econòmic. En totes aquestes qüestions i més aprofundirem en la presentació de la publicació.

La presentació tindrà lloc el dijous 16 de setembre a les 19 h a la Sala Muralla del Col·legi Major Rector Peset de la Universitat de València. A l’acte comptarem amb els autors de la publicació (María José Murgui-García, Antonio Cubel Montesinos i José Ramón Ruíz-Tamarit), estarà presentat i moderat per María Luisa Alamà, membre del Lab d’Economia de la Fundació Nexe.

La inscripció al formulari és obligatòria per poder assistir. D’aquesta manera podrem assegurar les mesures sanitàries i de distanciament social. A continuació us deixem els enllaços amb la informació rellevant:

Esperem comptar amb tu!

Vull subscriure'm i rebre les novetats de la Fundació Nexe en el meu correu