Praxis

‘Governar la cultura. Una proposta per a implementar una política cultural local’ de José Martínez Tormo, #Praxis 2

Amb aquest text es pretén donar algunes pautes per al disseny d’una política cultural en l’àmbit local. Destinat a càrrecs públics o personal encarregat de desenvolupar les polítiques municipals en matèria de cultura, tractarà d’oferir una proposta senzilla, clara i útil per al disseny, la implementació i l’avaluació d’una política cultural en l’àmbit local, a més de donar algunes orientacions per a l’establiment de prioritats de caràcter ideològic respecte a la cultura com a pota fonamental del desenvolupament local.

José Martínez Tormo (València, 1980) és gestor cultural. Actualment exerceix d’assessor en la Regidoria de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València.

Taula de continguts
– Introducció
– La cultura com a espai de l’acció municipal
– La política cultural en l’àmbit municipal
– Orientacions per al desenvolupament d’una política
cultural local
– El procés de construcció de la política cultural
– Disseny de la política cultural
– Implementació de la política cultural
– Avaluació de la política cultural
– Unes idees com a conclusió

Títol: Governar la cultura. Una proposta per a implementar una política cultural local

Fundació Nexe, juliol 2020 55 pàg.

Praxis, 2

978-84-120424-6-7