Praxis

‘La comunicació política municipal. Una guia per a partits, activistes i candidats’ de Teresa Ciges Barberán, #Praxis 3

Amb aquest text es pretén proporcionar un full de ruta per als partits, activistes i candidatures del món local, aplicable a qualsevol municipi. Des d’un vessant pràctic, explica els passos a seguir per elaborar un pla de comunicació, amb tres eixos claus: la necessitat de comunicar de forma permanent, l’aposta per les campanyes connectades i la implicació dels activistes i la militància. A més, presenta una estratègia senzilla de comunicació de crisi i també de comunicació interna entre els membres d’una secció local.

Teresa Ciges Barberán (València, 1992) és periodista especialitzada en comunicació política i estratègia digital.

Taula de continguts:

-Introducció

-La comunicació política en l’àmbit municipal

-Les campanyes connectades

-El pla de comunicació

-Comunicació de crisi

-Comunicació interna i mobilització de la militància

Títol: La comunicació política municipal. Una guia per a partits, activistes i candidats

Fundació Nexe, maig 2021 46 pàg.

Praxis, 3

978-84-123055-0-0