Àgora

‘L’economia valenciana i les polítiques d’ocupació després de la Covid-19’ de Enric Nomdedéu, Rafael Beneyto, Joan Sanchis, #Àgora 6

L’emergència sanitària que vivim ha colpit d’una manera molt important l’economia valenciana. La interacció d’un xoc múltiple, d’oferta i de demanda, esperonat de forma exògena, ha disminuït dràsticament els nivells de consum i producció, i al mateix temps, ha evidenciat de nou les debilitats persistents del teixit productiu valencià.

En aquesta situació, és imperatiu avançar cap a un nou model productiu verd i social, que permeta guanyar resiliència, estimular la demanda agregada, millorar la productivitat, promoure la innovació tècnica i organitzativa, i garantir una millor estabilitat i benestar de les persones en els llocs de treball.

Títol: L’economia valenciana i les polítiques d’ocupació després de la Covid-19

Fundació Nexe, juny 2020 40 pàg.

Àgora, 6

978-84-120424-4-3