Àgora

‘Noves ruralitats, empoderament i capital social’ de Xavier Delgado i Franco, #Àgora 9

Amb aquesta publicació fa una proposta basada en el manteniment de les comunitats rurals valencianes, i ho fa treballant aspectes com la qualitat de vida, les necessitades de legislació adaptada, la diversificació econòmica, la generació de capital social i, en paral·lel, l’articulació d’un nou relat positiu que genere les complicitats necessàries.

Xavi Delgado Franco (1972). Gèograf (Universitat de València, 1995). Tècnic en disseny estratègic i desenvolupament local. Va iniciar la seua carrera professional al Centre Rural d’Informació Europea de la Comunitat Valenciana. Posteriorment s’ha integrat a diversos equips de treball relacionats amb la dinamització territorial i la millora de la qualitat de vida. Com a activista ha format i forma part de diverses entitats de defensa del territori i va col·laborar activament a la Plataforma Rural i a la creació dels Fòrums i la revista Ruralia.

Títol: Noves ruralitats, empoderament i capital social

Fundació Nexe, juny 2021 106 pàg.

Àgora, 9

978-84-123055-1-7