CELEBREM EL SEGON CLUB DE LECTURA FEMINISTA

31/8/2023

El Lab de Feminisme de la Fundació Nexe celebra pròximament la seua segona edició del Club de Lectura Feminista.

Després de la bona acollida que va tindre el primer Club de Lectur Feminista celebrat el passat febrer, ens trobarem en una segona edició el mes de setembre.

El Club de Lectura Feminista tracta d’un espai on el Lab de Feminisme vol compartir lectures en clau feminista de llibres i autores diverses amb l’objectiu de reflexionar i qüestionar-se temes de cabdal importància per a la línia de pensament del Lab de Feminisme i, per extensió, de la Fundació Nexe i de la resta dels Labs de què es compon.

El primer Club de Lectura Feminista tindrà lloc el pròxim dia 22 de setemb re de 2023, a les 18.30h de la vesprada. Es celebrarà en el Mar d’Amura (ciutat de València) on, posteriorment, soparem totes juntes.

El llibre triat per a debatre i reflexionar el dia22 de setembre és Feminismes revolucionaris de Rafeef Ziadah i Brenna Bhandar. Una obra coral que ens aporta teories i pràctiques que ens ajuden a enfrontar els conflictes contemporànis des de l’arrel: el creixent autoritarisme, la crisi climàtica o les derives cada cop més explotadores del capitalisme neoliberal. El llibre, des de la perspectiva dels feminismes antiracistes i anticapitalistes, aporta ferramentes per a construir respostes polítiques efectives.

És recomanable llegir el llibre prèviament a l’assistència al Club de Lectura Feminista.

Per a participar només t’has d’inscriure en aquest formulari. Recordem que les places són limitades i, en omplir l’aforament, tancarem el formulari.

Si teniu qualsevol dubte, podeu contactar-nos a nexe@fundacionexe.org