LA FUNDACIÓ NEXE PRESENTA EL DEMOS 14 A CASTELLÓ DE LA PLANA EL 3 DE MARÇ

model econòmic

Lab d'Economia

Economia valenciana

La Fundació Nexe es complau d’anunciar l’acte de presentació del Demos 14 El model de creixement econòmic valencià, elaborat per José Ramón Ruiz-Tamarit, María José Murgui-GarcíaAntonio Cubel Montesinos.

El model de creixement econòmic és el principal instrument al nostre abast quan volem aproximar-nos, des d’una perspectiva macroeconòmica, a l’estudi de les llargues fases de desenvolupament observades en les economies reals. Aquesta ferramenta facilita l’explicació sintètica de complicats processos econòmics. Al document del Demos 14 es fa un estudi i anàlisi del model de creixement econòmic valencià, tot apuntant les principals problemàtiques en un estudi històric i aportant propostes de millora a partir de mecanismes alternatius i de diferents models de creixement econòmic. En totes aquestes qüestions i més aprofundirem en la presentació de la publicació.

La presentació tindrà lloc el dijous 3 de març a les 18:30h a la Llotja del Cànem de Castelló de la Plana. A l’acte comptarem amb els autors de la publicació (María José Murgui-García, Antonio Cubel Montesinos i José Ramón Ruíz Tamarit) i amb la presència de la directora general d’internacionalització María Dolores Parra Robles. L’acte estarà presentat per Xavier Molina i Morales, del Lab d’Economia Valenciana de la Fundació Nexe.

La inscripció al formulari és obligatòria per poder assistir. D’aquesta manera podrem assegurar les mesures sanitàries i de distanciament social. A continuació us deixem els enllaços amb la informació rellevant:

Esperem comptar amb tu!