LA FUNDACIÓ NEXE PRESENTA L’ÀGORA 9 DE LA SEUA COL·LECCIÓ

9/6/2021

La Fundació Nexe es complau d’anunciar l’acte de presentació de l’Àgora 9 Noves ruralitats, empoderament i capital social, de l’autor Xavier Delgado i Franco.

Aquesta publicació fa una proposta basada en el manteniment de les comunitats rurals, treballant aspectes com la seua qualitat de vida, la necessitat de legislació adaptada, la diversificació econòmica, la generació de capital social i, en paral·lel, l’articulació d’un nou relat en positiu que genere les complicitats necessàries. Les comunitats rurals han de fer front als reptes marcats per una evolució que despulla de les seues funcions i el seu funcionament tradicional i li n’imposa unes altres sense tindre en compte la seua idiosincràsia i necessitats. Cal, per tant, un marc estratègic més ample que el de l’España vaciada, que tinga en compte altres aspectes.

En totes aquestes qüestions i més aprofundirem en la presentació de la publicació.

La presentació tindrà lloc el dimecres 17  de juny a les 19 h a  l’Umbracle del  Jardí Botànic de la Universitat de València. A l’acte comptarem amb l’autor de la publicació  Xavier Delgado i Franco; amb l’alcaldessa de Montesa, Analía Juan Guillén; i amb la directora acadèmica de la Fundació Nexe, Vicenta Tasa i Fuster.

La inscripció al formulari és obligatòria per poder assistir. D’aquesta manera podrem assegurar les mesures sanitàries i de distanciament social. A continuació us deixem els enllaços amb la informació rellevant:

Esperem comptar amb tu!

Vull subscriure'm i rebre les novetats de la Fundació Nexe en el meu correu