LA FUNDACIÓ NEXE PARTICIPA EN LA PLAÇA DEL LLIBRE DE CASTELLÓ AMB L’ÀGORA 9 I LA PRAXIS 3

8/10/2021

Plaça del Llibre

Castelló de la Plana

Àgora 9

El rural valencià

Pràxis 3

comunicació política

La Plaça del Llibre de Castelló es celebrarà entre els dies 14 i 24 d’octubre a la Plaça Santa Clara de Castelló de la Plana. S’acollirà un gran aparador de llibres amb dos espais que permetran els lectors trobar nous títols per a les seues biblioteques i gaudir de la literatura en comunitat, amb presentacions, espectacles, recitals, contacontes i molt més.

Més de 60 autors i autores participaran en la Plaça del Llibre de Castelló en la que també estarà present la Fundació Nexe amb la presentació de l’Àgora 9, Noves ruralitats, empoderament i capital social de l’autor Xavier Delgado i Franco; com també amb la Praxis 3, La comunicació política municipal. Una guia per a partits, activistes i candidats, de l’autora Teresa Ciges Barberán.

Presentació de la Praxis 3

La Praxis 3 es presentarà el pròxim divendres 15 d’octubre en la Plaça del Llibre de Castelló a les 18.30h de la mà de la seua autora, Teresa Ciges Barberán, i introduïda per Raül Burriel, membre del Consell Nacional de la Fundació Nexe.

En la Praxis 3, es desenvolupa un full de ruta per als partits, activistes i candidatures del món local, aplicable a qualsevol municipi. Des d’un vessant pràctic, explica els passos a seguir per elaborar un pla de comunicació amb tres eixos claus: la necessitat de comunicar de forma permanent, l’aposta per les campanyes connectades i la implicació dels activistes i la militància. A més, presenta una estratègia senzilla de comunicació de crisi i també de comunicació interna entre els membres d’una secció local.

L’autora, Teresa Ciges Barberán (València, 1992) és periodista especialitzada en comunicacó política i estratègia local.

Presentació de l’Àgora 9

L’Àgora 9 es presentarà el pròxim dissabte 16 d’octubre en la Plaça del Llibre de Castelló a les 17h, a càrrec del seu autor, Xavier Delgado i Franco, i acompanyat de Raül Burriel, membre del Consell Nacional de la Fundació Nexe.

Amb aquesta publicació es fa una proposta basada en el manteniment de les comunitats rurals valencianes, i ho fa treballant aspectes com la qualitat de vida, les necessitats de legislació adaptada, la diversificació econòmica, la generació de capital social i, en paral·lel, l’articulació d’un nou relat en positiu que genere les complicitats necessàries.

L’autor, Xavier Delgado i Franco (1972) és Geògraf i tècnic en disseny estratègic i desenvolupament local.

Clicant ací podeu accedir a la informació sobre les dues presentacions.