LA FUNDACIÓ NEXE PRESENTA EL DEMOS 15: UNA PUBLICACIÓ SOBRE DESPOBLAMENT

7/9/2022

La Fundació Nexe es complau d’anunciar l’acte de presentació del Demos 15 de la Fundació Nexe

Amb el títol El despoblament en el territori valencià: una visió polièdrica, els autors i les autores ofereixen una completa radiografia de les circumstàncies que han conduït a la pèrdua demogràfica en les comarques d’interior del País Valencià, així com un examen dels impactes causats en l’àmbit econòmic, social, natural, cultural i patrimonial, que acompanyen a un fenomen tan complex com aquest. Alhora, aborden una reflexió sobre les solucions i recomanacions que ens impliquen a tots i totes, des de l’esfera de la decisió i la governança públiques fins a la participació de les persones que habiten el territori, així com de les associacions de la societat civil, les empreses, cooperatives i autònoms que donen vitalitat al teixit socioeconòmic.

La presentació tindrà lloc el dijous 15 de setembre a les 18:30h a la Llotja del Cànem de Castelló de la Plana. A l’acte comptarem els coordinadors de la publicació, Luisa Alamà i Vicente Budí i de la Secretaria Autonòmica de Cohesió Territorial i Polítiques contra el Despoblament, Elena Cebrián.

Esperem comptar amb tu!