LA INTERSECCIÓ ENTRE GESTIÓ CULTURAL I FEMINISME A LA PLAÇA DEL LLIBRE DE CASTELLÓ

14/11/2022

Demos 13

Música popular

Plaça del Llibre

Presentacions

Interseccionalitat

Lab de Feminisme

Feminisme

Llibres

La Plaça del Llibre de Castelló s’ha celebrat els últims dies a Castelló de la Plana, un esdeveniment literari en què la Fundació Nexe participa freqüentment amb la presentació d’algun dels seus llibres i amb un stand perquè les persones que assisteixen puguen adquirir-ne diferents títols.

Enguany hem presentat el Demos 13, Música popular i feminisme. Estrategia per al canvi. De la mà de la seua autora, Reis Gallego Perales, i de la coordinadora del Lab de Feminisme de la Fundació Nexe, Alícia Villar Aguilés, ahir diumenge dia 13 de novembre poguérem compartir amb les persones assistents una breu xerrada sobre la temàtica d’aquesta publicació.

En aquesta publicació es tracta de fer una aplicació de la intersecció entre la gestió cultural i el feminisme com a estratègia per a desenvolupar en els organismes públics encarregats de les polítiques musicals valencianes. L’objectiu, com va comentar l’autora, és aconseguir una escena musical valenciana, feminitzada, inclusiva, diversa, respectuosa i equitativa. Una escena musical valenciana feminista.

Després de la presentació de la publicació, les persones assistents poguéren apropar-se al stand de la Fundació Nexe, raonar amb l’autora sobre el contingut de la públicació, adquirir el llibre i incorporar la signatura de l’autora.

Per a les persones que no poguéren assistir o que no han pogut adquirir la publicació, podeu trobar-la accessible en PDF al nostre web clicant ací.

Estigueu molt atentes a les nostres xarxes socials perquè en uns dies difondrem la galeria de fotos oficial de la Plaça del Llibre de Castelló.