Sessió didàctica oberta sobre l’Observatori del Valencià

2/12/2019

TIC

Lab d'Identitat i Cultura

Llengua

Política lingüística

Identitat valenciana

Innovació

Dia: dimarts, 3 de desembre de 2019

Hora: 18 h

Lloc: Espai Cultural de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació de la UV.

Hi intervindran
:

Francesc J. Hernández Dobon,  professor de Sociologia i Antropologia de la UV

Raquel Casesnoves, professora de Filologia Catalana de la UV

Comptarem amb la presència de Rubén Trenzano, director general de Política Lingüística i Gestió del Multilingüisme de la Generalitat Valenciana.

L’acte s’ha concebut com una presentació acadèmica, amb voluntat didàctica, de manera que l’Observatori es mostre com una ferramenta útil i de fàcil abast.

En primer lloc, la professora Raquel Casesnoves parlarà de l’interés i la necessitat d’aquest tipus de ferramentes. Seguidament, el professor Francesc Hernàndez presentarà el web i plantejarà un exercici pràctic perquè l’alumnat faça in situ recerques i les compartisca per xarxes socials mitjançant una etiqueta, que es replicarà per la xarxa de la Fundació Nexe. Finalment, hi haurà un torn obert de paraula moderat pel professor Miquel Nicolàs.

L’activitat està adreçada principalment als estudiants dels últims cursos del Grau de Filologia Catalana, però està oberta a tota la comunitat universitària i al públic en general.

Col·laboren: