TALLER SOBRE NEGOCIACIÓ DE PACTES DE GOVERN

pactes de govern

Governs de coalició

Lab de Democràcia i Participació

El pròxim 28 de maig els municipis del País Valencià celebren les seues eleccions municipals que obriran un nou mandat de quatre anys. La representació resultat d’esta cita de nous comicis en molts d’estos municipis implicarà el posterior pacte entre diferents partits polítics per a la formació del govern que estarà al càrrec de la gestió municipal durant el nou mandat els pròxims quatre anys.

Des del Lab de Democràcia i Participació de la Fundació Nexe, en col·laboració amb l’ACV Tirant lo Blanc, hem organitzat un taller sobre negociació de pactes de govern. El taller, que estarà impartit per l’expert en gestió de conflictes Jordi Grané Ortega, tindrà lloc els dies 31 de maig i 1 de juny amb un horari de 17.30h a 20.30h. Serà a la Casa de Cultura de Manises, que es troba al carrer Major, 91.

Us animem a participar i assistir al taller, especialment a aquelles formacions que s’hauran d’enfrontar els dies posteriors al 28 de maig a negociacions per a la formació dels diferents governs municipals. Per a assistir només us heu d’inscriure en aquest enllaç.

L’assistència és lliure i podeu participar un dia o els dos dies, sempre que ho marqueu al formulari. A més a més, us informem que les places són limitades per tant l’assistència estarà subjecta a la prèvia inscripció; s’acceptarà, com a màxim, l’assistència de dues persones del mateix municipi i formació – tramitant cadascuna la seua inscripció individual-.

Esperem comptar amb vosaltres!🤗