La nostra missió és contribuir a la millora i al progrés de la societat valenciana mitjançant la generació, la difusió i el debat d'idees.

Tenim la voluntat d’estendre la consciència nacional valenciana a la majoria de la població del País Valencià per a assolir el màxim d’autogovern i de cohesió social possibles. Volem aprofundir en el funcionament democràtic de les nostres institucions, i volem potenciar els trets culturals, lingüístics, socials i econòmics propis del poble valencià.

La Fundació Nexe vol promoure la cooperació entre els agents socials en clau valenciana, democràtica, oberta i plural, transformadora i moderna. Aquests són els valors que ens defineixen.

Temes

Tractem múltiples temes que s'estructuren al voltant de quatre eixos, sempre pensats en un marc valencià i global:

Informa’t de totes les activitats que promovem:

seminaris, jornades, presentacions de llibres, tertúlies, publicacions, convocatòries de beques i premis, etc.